سال نو مبارک

 ♥روزهای رفته ی سال را ورق میزنم .......

چه خاطراتی که زنده نمیشوند.......

جچه روزهاکه دلم میخواست تا ابد تمام نشوند

وچه روزهاکه هر ثانیه اش یک سال زمان میبرد.......

چه فکرها که آرامم کرد

 و چه فکرها که روحم را ذره ذره فرسود.......

چه لبخندهاکه بی اختیار برلبانم نقش بست 

و چه اشک هاکه بی اراده از چشمانم سرازیر شد......

چه آدم هاکه دلم راگرم کردند

 و چه آدم ها که دلم را شکستند......

چه چیزهاکه فکرش را هم نمیکردم

 وشد و چه چیزهاکه فکرم را پرکردو نشد.......

چه آدم هاکه شناختم 

و چه آدم هاکه فهمیدم هیچگاه نمیشناختمشان.......وچه.......

و سهم یک سال دیگر هم یادش بخیر میشود.......

کاش

 ارمغان روزهایی که گذشت آرامشی باشد از جنس عشق و یکدلی......

آرامشی که هیچگاه تمام نشود......♥★

 



نظرات شما عزیزان:

sara77
ساعت19:26---15 خرداد 1394
لایک خیلی عالیه

سیدمهدی نقیب
ساعت17:24---11 خرداد 1394
سلام
خوبی؟
وبلاگ جالبی داری!
تا حالا اومدی به وبلاگم و پستامو خوندی؟مخصوصا پست اول؟
به نظرت چطوره؟ازشون استفاده کردی؟حتی امتحانش نکردی؟به نظرت امتحانش ضرر داره برات؟
و در آخر...
اگر دوست داشتی بگو تا تبادل لینک کنیم!!!
منتظر نظرت توی وبلاگهام هستم!
http://seyedlover71.mihanblog.com
http://seyedlover71.loxblog.com


مهدی59
ساعت15:24---14 مهر 1393
شگفت زده شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ساعت 20:57 توسط arsalan: